Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Νοέμβρης, ο χειρότερός μου μήνας!

Ο χειρότερος μήνας μου πραγματικά...δεν είναι τυχαίο οτι είναι και ο χαρακτηριστικός μήνας του ζωδίου του Σκορπιού. Πέρυσι στις 11 Νοεμβρίου έπεσε η αγαπημένη μου γάτα η Ίφη από το μπαλκόνι και έπειτα από οδυνηρούς πόνους αναγκαστήκαμε με τη σύντροφό μου να της κάνουμε ευθανασία διότι ούτως ή άλλως θα πέθαινε.

Πριν 2 μέρες (στις 14 Νοεμβρίου) αυτοκίνητο χτύπησε την αγαπημένη σκυλίτσα, την Πένυ. Κάποιες φορές όταν τη βγάζω βόλτα την έχω χωρίς λουρί και πάντοτε με ακούει όταν της λέω να περιμένει στην άκρη του πεζοδρομίου ώσπου να της δώσω το πρόσταγμα για το "πάμε". Προχθές...και ενώ άλλες φορές αφουγκράζομαι την προαίσθησή μου...είδα στο τέλος του δρόμου, κάθετα προς το δρόμο που βαδίζαμε μέσα σε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο μια γυναίκα που κοιτούσε προς το μέρος μας και αμέσως ήρθε στο μυαλό μου σαν αστραπιαία εικόνα οτι κάτι άσχημο θα συμβεί με την Πένυ...ε δεν πέρασε ούτε 1 λεπτό ώσπου να φτάσω στον δρόμο που θα διασχίζαμε (που απέναντι βρισκόταν και εκείνο το αυτοκίνητο με τη γυναίκα μέσα). Η Πένυ λοιπόν δεν με άκουσε αυτή τη φορά...άκουσε το γαύγισμα ενός σκύλου και προχώρησε να διασχίσει το δρόμο. Το αυτοκίνητο την πήρε από κάτω στο μπροστινό μέρος, ο τύπος ευτυχώς αμέσως φρενάρησε, ενώ το δεύτερο ευτυχώς είναι που δεν πήγε κάτω από τις ρόδες του αυτοκινήτου η αγαπημένη μου Πένυ! Για μια από τις λίγες φορές έβγαλε ουρλιαχτό πόνου που σημαίνει πώς τρόμαξε, καθώς δεν είναι από τα σκυλιά που κλαψουρίζουν ή γαυγίζουν παρά μόνο εάν υπάρχει σοβαρός λόγος. Ευτυχώς το αυτοκίνητο δεν έτρεχε. Λίγα μέτρα πιο πριν υπήρχε σαμαράκι. Αν έτρεχε ούτε θέλω να φανταστώ τι θα επακολουθούσε...
Τρόμαξε τόσο πολύ! Η αδρεναλίνη της θα πρέπει να είχε χτυπήσει κόκκινο! Η ουρά της κάτω από τα σκέλια, βάδιζε νευρικά κοιτάζοντας συνεχώς αριστερά-δεξιά σαν να προσπαθούσε να προφυλαχθεί από κάτι. Ώσπου να φτάσουμε σπίτι προσπάθησα να τη συνεφέρω, της μιλούσα ήρεμα, της εξηγούσα πώς δεν έκανε κάτι, πώς δεν φταίει, οτι είναι καλό σκυλάκι...η αγαπημένη μου Πένυ ήταν τρομοκρατημένη μέχρι εκεί που δεν παίρνει!



Αργότερα το βράδι κάποια προβλήματα επίσης υπήρξαν με τη σύντροφό μου, καυγάδες κ.λ.π.
Ενώ λίγα λεπτά αργότερα κάποιο μέλος από τα ReptileSalonica Forums, έγραψε κάποια πράγματα με άσχημο τρόπο και υπήρξε και εκεί διαπληκτισμός...

Ο Νοέμβριος είναι επίσης ο σκοτεινότερος μήνας, εδώ Ολλανδία ήδη από τις 5:30 αρχίζει και νυχτώνει...σε λίγες μέρες αυτό θα γίνει από τις 5...μπορεί και πιό νωρίς. Σκοτεινός μήνας όνομα και πράγμα λοιπόν, όπως σκοτεινοί, παράξενοι και παράλογοι είναι και πολλά άτομα που ανήκουν στο ζώδιο του Σκορπιού (όχι όλα βεβαίως!).

Ώσπου να φύγει αυτός ο μήνας δεν θα αναπνέω καν! Ουφ άλλο κακό να μην με βρεί! Θα περιμένω να μπει ο Δεκέμβρης, ο πιο χαλαρός μήνας του αισιόδοξου Τοξότη :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: